Pissiga horoskop

Jag läser sällan horoskop och jag när jag väl gör det så tror jag inte på dem. Jag VET att det är någon koko-gubbe/tant som får betalt för att hitta på sån skit. Så är det. Men ibland så börjar man ju undra. Idag började jag undra. Dessvärre var det inte bra för mig. Usch, orka med jävla stjärnsagor.

Över till annat. Jag fick massage idag, något vi får gratis genom jobbet. Jag har läääääänge fått kramp lite när som helst, inte så ofta, i min vänstra sätesmuskel. Låter helt sjukt, ja vet, men det är jävligt jobbigt för det medför svårigheter med att sitta eller stå eller göra vad man nu ska göra. De senaste månaderna har detta dock blivit allt mer frekvent, så mycket att jag i princip får ont varje dag, mest på kvällarna. Måttligt roligt. Jag sa iaf detta till min massör idag. Hon sa att hon kanske behövde trycka på lite triggerpunkter så det ägnade hon väl en kvart åt. JÄVLAR vad ont det gorde.. lär få blåmärken.. men jag uthärdade det i tron om att denna lilla smärta skulle kunna hjälpa den andra att försvinna. Sitter dock här elva timmar senare med samma jävla mongo smärta/kramp som vanligt. Livet är hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0