Kors i taket

Längesen jag uppdaterade såhär ofta.. Vi får se hur länge det håller i sig :P

Kändes som om jag fick massa gjort igår. Jobbade, som vanligt, men tog mig faktiskt till gymmet efteråt. Vart mest kondition men det  var bra gjort, kan kanske bli så att jag sticker dit imorn med. Började även på allvar kolla upp datum för Ro, lutar mot vecka 12 just nu faktiskt. Lär bli riktigt nice :) Klart man vill stanna längre än en vecka, men jobbar man får man anpassa sig och en vecka är bättre än ingen vecka :D Kollade även upp hur jag ansöker till skolor bättre och idag har jag ansökt till Norge iaf så nu väntar jag på brev från dom för att kunna skicka in mina betyg. Danmark tar jag en annan dag, då jag lär snylta hjälp från syster som bott där nere :P haha! Blir nog bra det där. Vet fortfarande inte vad jag föredrar, måste nog sätta mig och tänka igenom det där egentligen.

Jag får ofta små obsessions, hör en låt och måste lära mig den för jag tycker om den. Anette på jobbet sjunger ofta små låtar för mig och kan jag dom inte får jag hitta dom och lära mig dom. Detta är den senast :)

~*~
Kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go

~*~



(Leaving on a jet plane - John Denver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0