Man kan ju inte undvika...

... att undra hur fan det ska gå nu. Pratar förstås om SAAB.. på något sätt så kan jag inte tro på att det kommer gå käpprätt åt helvete och att alla förorar sina jobb, men vem vet? Jag menar alla från Trollhättan känner ju någon som har anknytning till SAAB, om man inte har det själv. Det går liksom inte ens att föreställa sig att alla dom skulle bli utan jobb.. vi får väl se.. vissa snackar om rävspel från regeringen, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Kan inte annat än hålla tummarna.

Jag var ledig igår vilket gjorde att jag kunde springa på massage och lite annat. Tvättade och lagade mat hemma också. Har upptäckt att "Hipp Hipp" är en jävligt rolig serie. Självklart hade jag kunnat få veta det för 5 år sen om jag bara varit lite öppen för att se på något nytt, men nej nej, sån är inte jag :P haha!


~*~
If I should call you up, invest a dime
And you'd say you belong to me, I'd lose my mind
-
I can't see me lovin' nobody but you
For all my life

~*~



(The Turtles - So Happy Together)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0