Kvar i GBG ett halvår till iaf

Jepps... inte fan rasslade det 100 den här gången :P haha! Men på ett sätt är det skönt, det hade blivit så sjukt om man nu, på ett par veckor, skulle fixa bort sig någonstans, lämna vad man har här nu utan att vara förberedd på det.. nej det hade varit konstigt. Nu är det liksom klart, HT09 börjar jag plugga. Sen om det är i GBG, STHLM, Norge eller Danmark, det vet man aldrig.. vi får se helt enkelt.

En kurs nu till våren då? Det simplaste som gick o få, föreläsning två ggr i månaden typ och det enda man måste åstadkomma är en uppsats, kanske inte så bara men ja menar det hade kunnat vara värre. Det kan nog bli nice... fast det faktum att det verkar som om det är endast nio pers som läser kursen gör mig rädd. Vi får väl se om jag står ut :P

Det ska bli intressant att se vad som händer 2009 och hur det slutar.

Peace

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumman..

Jag har bytt msn..

Så adda: [email protected]

2009-01-11 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0