En salig blandning

Igår kom solen tillbaka ordentligt :) satt ute på rasten i BH och arbetsbyxor och försökte ta vara på solen, idag har jag legat en timma på morgonen. Hade legat längre om det inte vore så att jag skulle jobba, men jag promenerar till jobbet i minishorts och linne så kanske jag kan få lite extra färg ^^

Jag har varit huslig idag förresten, himla kul. Har lagat mat som jag varit sugen på i en vecka. Kyckling och wokgrönsaker i kokosmjölk. Kryddade med röd currypasta och vips hade jag tillagat värsta thaimiddagen. Fyra matlådor blev det, inte illa faktiskt. Blev lite ris till också, men det tyckte jag inte var värt att fota.



Inte illa va?

Igår var kusin vitamin här. Hon kom hit och åt i princip, det gillar vi :D Vi kikade på Lotta på Liseberg.. var ju nästan så att jag åkte in dit men bestämde mig i sista stund för att kolla hemma. Drar dit en annan dag :) Det var iaf trevligt att träffa Karro.. Vi körde henne till Stenungsund sen mitt i natten medans vi skrålade till Nordman :D haha! På hemvägen körde vi Rickard Wolff och Shania Twain. Denna låten är faktiskt inte helt fel, haha :D Hoppa fram 30 sek typ, ni vet hur youtube är :P

Nu sticker jag till jobbet, ikväll blir det fotbollstittande. Peace!


(Shania Twain - I'm gonna getcha good)

Kommentarer
Postat av: syster

vilka goda små broccolisar som ligger där och puttrar - det är väl såna du är så galen i... ;-)

2009-06-23 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0