Rapport fran Ro

Onsadag idag, halva tiden har gatt.. dessvarre. Men man ska ta vara pa det roliga och inte sorja vad som ar trakigt, battre en vecka an ingen vecka alls :P Idag var det anatomi vilket var mycket intressant eftersom det involverade att studera lik ^^ Haha, kan val erkanna att jag ryggade tillbaka lite nar jag kom in forst, men det var mest for jag inte riktigt kopplat det var ett lik jag skulle se... tog en minut o sen var det bara intressant :D Vi "behovde" inte ga pa fler lektioner sa det vart hem till Mona for att ata ^^

Eftersom dom stackars studenterna har prov imorn sa har Mona o Shomi pluggat sedan dess medans jag har tagit mig hem till Shomi for att plocka med mig lite grejer.. o tjota lite med hennes mor ^^

Snart ska jag ta mig tillbaka till Mona, vilket nog lar ga ratt bra. En buss tre hallplatser maste jag val lyckas med, har gjort det forr ^^ Bussen hit var en intressant upplevelse, alldeles for packad :P Men det gick bra ^^

Jaja, kanns som om jag ordbajsar, vi hors ;)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0