Sverige då

Ja.. jag har ju som sagt kommit hem.. har inte haft någon lust att skriva, vad finns det att säga? Jag har jobbat? Jag har sjungit? Jag har jobbat igen? Och jag har blivit irriterad på diverse människor här? Kanske.. känns hyfsat meningslöst. men men.

Sista kvällen i Rumänien var riktigt bra, vi hade roligt som fan. Självklart riktigt tråkigt att säga hejdå till alla, men känns som om man börjar bli så jävla van med att se folk, åka från dom o sen se dom igen x antal månader senare utan att någon tid alls förflutit egentligen.. sorgligt nog tror jag att det känns så kort bara för ingenting händer i ens liv däremellan :D Har insett hur sorgliga saker är i Sverige just nu, men det har väl iofs med att göra att man inte orkar anstränga sig och berika tiden med något. Men men :D

Planerna för de närmaste veckorna då.. Inga speciella. Jo inventera ett förråd i Krg nästa helg. Thn i helgen på ett eller annat sätt.. Jobba.. Sjunga.. Shomi kommer 17e :) :) Jobbar dessvärre men vi får få ut max av tiden när jag inte jobbar :)

Insåg igår att jag kanske borde gjort HSP imorn.. men ja skriver inte 1,8 ändå.. men tänk om.. men men, skitsamma.. jag har en Plan B för höst liksom så skitsamma.

Min kamera va helt fucked sista kvällen btw, så typ 80% av alla kort blev suddiga.. så jävla synd.. men men.. va ska man göra :P Det är bara att lära sig, inget elektroniskt som jag äger kommer någonsin funka ^^ Det bara är så. Det behöver inte vara elektroniskt förresten, kan vara vad som helst, kommer inte funka. Det är därför jag kan slå vad om att mina barn kommer bli utvecklingsstörda. Haha, tror inte någon hängde med på resonemanget, men men :P

Ja du.. det här känns ju hyfsat deprimerat. Ska slänga in värsta glada bilden för det, bara för att liva upp det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0