Enjoy

Jag kollade i en gammal blogg jag har och hittade en massa sån här skojig skit. Jag tycker sånt är roligt, speciellt när jag borde göra annat :P Det var också roligt att se hur jag en gång svarat. De gamla svaren är skrivna den 25e februari 2007 - 2,5 år sedan. Jag låter dem står kvar kursivt och skriver nya vid sidan av så kan ni också se vad jag sett ^^


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5.. tror ja. På den jag använder här dagligen är det 2.

Hur många resväskor äger du?
2 kanske... men har hafstads här hemma (A) 3 har jag här, så vi säger 3 :P

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
ja använder aldrig flip-flop's. Jag använde flip flop's för försa gången i somras, men det är inget återkommande så nej, inte då det är kallt heller :P

Var köper du dina matvaror ifrån?
Konsum.. typ. Willys om jag är duktig, annars Hemköp. Hade jag varit rik hade jag dock handlat på ICA.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ja vet inte... ja hade ju satt in pengarna på banken... lägenhet te mamma kanske? Jag hade avbrutit studielånet, betalat tillbaka det jag tagit. Sett till att bli av med lägenheten i Thn snabbt, köpt mamma en annan och sen skaffat mig själv en egen i Köpenhamn i utkanten av Österbro. Sen hade jag ätit mer avocado och räkor ^^

När var senast någon stötte på dig?
På lipz någon gång? Haha, fredagsbar kanske?

Använder du huvtröjor?
Inte så mkt längre men det händer :P Favoritplagget! så ja, när jag myser hemma :)

Vem var den senaste som ringde dig?
;) Min mamma, men jag missade det och svarade hon inte när jag ringde tillbaka :/

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Typ virvelvinden eller jukeboxen.. :P Det har inte ändrats :P

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
Ajjemän! Ja tror inte, ja vet. Som sagt, det är jag helt övertygad om.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0520 040

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
öööh... det i stan? Inte så stort :P Vet inte hur stort det är, men det är i alla fall Entré.

Hur många syskon har du?
Ett halvt. Som sagt, ett halvt biologiskt.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Asså... nej så länge inga känslor e inblandade så :P Som sagt, utan känslor har jag inga problem. Skulle till och med vilja påstå att det är lättare med det motsatta könet än det samma.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Fucking Åmål. Har inte lärt mig något nytt sedan sist.

När flög du senast?
I September till å från tyskland. I augusti från Washington D.C.

Läser du för skojs skull?
Ja. Är oftare av tvång nu, men jag tycker om att läsa utan krav :)

Pratar du några andra språk?
Än vad? :P ... svenska.. sen engelska.. å sen lite rumänska.. å arabiska.. å det är väl meningen att jag skall kunna tyska också :P Har väl lärt mig lite danska nu också ^^

Diskar du din egen disk?
Det händer ibland.. :P Ja, om ingen annan hinner ta den.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, oftast. Ja, men nuförtiden har jag blivit lite slapp på den fronten.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Asså... aa kanske... men ja tycker sånt e jobbigt :P Ja
 

Kan du kasta macka?
Ne. Fortfarande inte.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Ne, borde jag? Inte än.

Vem har du med dig in på bion?
Den stackars sate jag släpat med. Som sagt, och sist blev Anna den lyckliga ^^

Vem var din favoritlärare?
Carina tror ja. I gymnasiet var det Carina och Sten, på Skogshöjden var det Peo.

Har du en blogg?
Här bara :P Ja, jag har ju det.

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Ööööh.... ja vet fan inte.. Kören var ju alltid uppskattad. Men av andra, linjefasta ämnen så tror jag egentligen att det var matte och kemi.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Oj... de e många... men för att det ska fungera med mig krävs att han är tålmodig och förstående så att han kan handskas med mig. Jag håller fast vid det jag skrivit, men listan kan göras mycket längre. Att personen ifråga går att lita på är otroligt viktigt också.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Om jag blir attraherad så är väl personen inte oattraktiv? :S Haha! Så klok jag var :D

Vilken är din favoritdrink?
Ööööh... oboy drinken :P Haha! Jag syftar på "Screaming Orgasm".

Gillar du din boendesituation?
Den duger ^^ Haha, ja den duger :P

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Ajjemän.

Vilken är din favoritfrukt?
Jaa du... passionsfrukt? Banan? ja vet inte. Nuförtiden äter jag typ en banan om dagen, men det är nog inte favoriten. Passionsfrukt, mango och papaya (med obligatorisk citron) är ju gott också.. är avocado en frukt? Nej det är det inte.. men hade det varit det så hade svaret varit avocado.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aa när ja kommer ihåg :P Jag bryr mig, men har inte diciplin nog att hålla mig ifrån det jag bör. :P

Tror du på liv på andra planeter?
Ja vet inte. Bra fråga, har inte grubblat tillräckligt på den för att ge ett bra svar.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Nej

Vad var det senaste du åt?
Zigenarchips :D Kokta morötter, Haricot verts och fiskpinnar.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma föreslog de tror ja..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Asch, softa. Blire för jobbigt kan du alltid ta livet av dig :D Man klarar allt, alltid.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aa... men ja hade dött :P Jag har ju en tanke om att jag någon gång under min livstid skall göra det, så ja.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida. Sover fortfarande oftast på sida, men då jag kom över till USA började jag även sova på mage :S

Har du någonsin köpt något från eBay?
nops. Nej, men från Tradera :P

Tycker du om att krama folk?
Ajjemän :D Ja, jag älskar kroppskontakt.

Skulle du säga att du är trendig?
Inte för fem öre. Still not :D

Äger du en digitalkamera?
Nepps. Ja nu gör jag det ^^

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Ja skulle försöka slingra mig... (A) Haha, nu tror jag nog att jag skulle gått med på det, men jag hade tyckt det var obekvämt :P

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Ja ser fan inte på star wars :D Jag har fortfarande inte fattat grejen.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Aa som fan. Ja, för det gör att jag tappar tillit till den personen.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
De minns jag inte nu... Jag tror faktiskt inte att jag någonsin börjat gråta av en bok.

Tycker du att du är attraktiv?
Allt e ju relativt :D Just nu, nej :D Men jag har mina dagar ;)

Vad är du allergisk mot?
Inget... .jo nickel tror ja. Jag är hyfsat säker på att jag är lite smått allergisk mot nickel.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Asså.... ja hade nog inte haft det kanske... men det är ju inte fel så länge båda e me på't på samma villkor. Som jag sagt innan, är båda inne i det på samma villkor ser jag inget fel.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nae... inte för djuren iaf. Fortfarande inte ^^

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Dennis. Det var i alla fall vad mamma sa för hundra år sedan :P

 

Jag hittade lite andra godbitar också, t ex denna som är en dikt som stod i bussarna i Trollhättan under någon "busspoesi"-kampanj:

~*~
En smörgås består av bröd, smör och ost.
En man består av kött, blod och vatten.
När en man sitter intill en kvinna och äter en smörgås kan han känna sig lite dum.
Kvinnan gråter. Hon är inte hungrig.
Detta är hela skillnaden mellan det manliga och det kvinnliga,
att kunna äta en smörgås eller inte.
~*~


Jag tycker den är skitbra. Kanske blir det mer imorgon. NU ska jag försöka skriva behovsopgave. Lär inte gå men vi prövar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min underbara, älskade dotter! Kram

2009-12-05 @ 06:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0