Give me tonight and I'll show you

Jag har ofta väldigt svårt att komma igång med att plugga. Ibland är det massa serier på tv som är väldigt viktiga och ibland är det resten av folket i lägenheten som helt plötsligt är väldigt intressanta att prata med. Oftast är det dock något annat som gör mig distraherad. Winamp/Spotify/youtube + låttexter på internet. Aldrig är det så lätt att fördriva tid som när man sitter framför datorn och sjunger. Vissa kan se det som slöseri med tid men det gör inte ja. Visst håller jag med om att jag borde lägga mer tid på att plugga ibland, men någon gång emellanåt ska man ju försöka göra saker man mår bra av. Då sjunger jag, för det finns nästan inget som är så roligt som att sitta och sjunga. Faktiskt. Det är synd om de jag delar lägenhet med, och det är synd om mina vänner när de är i närheten, för jag kan inte sluta. Men jag mår bra utav det i alla fall, så då är det värt det :P
Låten för idag är:


~*~
Couldn't keep hold of you then
How could I know what you meant
There was nothing to compare to

~*~



(Sugababes - About you now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0