Let’s pretend I’m fourteen….

(Detta inlägg skulle publicerats i natt, men blogg.se låg nere)

 
Jag såg New Moon idag. Sen jag läste de första raderna i Twilight har jag varit helt hooked på allt vad Edward&Bella heter och jag plöjde igenom de fyra böckerna på tre veckor tror jag. Och då segade jag mig igenom sista för jag aldrig ville den skulle ta slut. Efter det har jag sett Twilight på bio (och hemma) och dessutom plöjt igenom alla fyra böcker igen. Idag såg jag som sagt New Moon och samma, bekanta, härliga känsla infann sig igen. Den där känslan av att vara totalt inne i något och glömma allt annat. Jag älskar kärlekshistorien i böckerna, och även fast jag inte tycker att filmerna riktigt får fram den rätta känslan så är de nära nog. Speciellt New Moon – jag måste erkänna att filmen var bra. Som väntat hade dom justerat vissa saker, hittat på nya händelser och hoppat över en del viktigt. Överlag var det dock riktigt bra. Det finns en stor risk att det inte berodde på själva uppbyggnaden av filmen. Det finns en riktigt stor risk att anledningen till att jag tyckte så mycket om filmen stavas Taylor Lautner. Helvete vad snygg han var. De som känner mig vet att övertränade kroppar inte är det snyggaste jag vet, men idag gör jag ett undantag. Helvete vad snygg han var. Att jag är en sucker för långt hår och indianer är ju inte något som gör honom mindre snygg (även fast han faktiskt blev lite snyggare när han klippt sig). Det ironiska är att killen är typ 17. Tro fan Erika faller för the baby face.. allt är som vanligt ;) Så, varsågoda. Njut!



Det hände något roligt när jag skulle hitta bilder på Mr Sexy. Jag hittade den ultimata bilden, helt plötsligt var han mycket snyggare än jag mindes honom. Jag kände dock inte igen kläderna från filmen så jag tänkte att jag fick ta reda på varifrån bilden kom. Det visade sig att det inte alls var Mr Sexy, utan en annan förmåga vid namn Steven Strait. Denna människa är ju om möjligt ännu vackrare. Helt otroligt! Det ska dock tilläggas att han inte var snygg på några andra bilder men på den nedanför är han helt fascinerande. Så ja, det är inte Mr Sexy utan Mr Gorgeous ni får se. Enjoy!

Så låt oss nu glömma alla andra nötter, idioter och stalkers så fokuserar vi på dessa vackra varelser. A girl can always dream ^^


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, gift dig med honom och skaffa små vargungar.. förlåt, hundvalpar! ;p Jag har också sett filmen, fast igår!

2009-11-25 @ 14:16:54
URL: http://hyunmee.se
Postat av: mormor

Å ja som trodde att du studerade till läkare. Där ser man Kram

2009-11-26 @ 16:08:48
Postat av: Skrika

Nu var det väl kanske inte själva vargdelen av honom som jag var imponerad av :P Men håll med om att han ändå var lite snygg? :P



2009-11-28 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0