Underbara människa

Jag har några olika människor som jag gärna skulle vilja träffa. Roger Pontare har ju varit viktig sedan jag var sex år och planen är ju att han sjunger på mitt bröllop. Chad Michael Murrey var ju länge fästmanskandidat och det var ju för att hämta hem honom som jag åkte till USA. Lisa Ekdahlm är en fantastisk musiker som jag faktiskt sett live, och att få en chans att sitta och sjunga med henne när hon kör igenom alla sina låtar hade varit helt fantastiskt. Under det senaste året har jag fått upp ögonen för en ny människa, och igår så gjorde han min dag. Jag blev otroligt berörd av det mod han uppvisade när han trotsade all sin ångest och rädsla och genomförde något som hans kollegor gjort en vecka tidigare men som han då sa att han absolut inte klarar av. (Det han gjorde igår var väl i och för sig inte alls lika självständigt som det de andra gjorde, men det var så mycket större gjort). Sedan kikade jag på en intervju Tilde de Paula gjort med honom i april (finns på nyhetsmorgons hemsida, upplagt 13 april om jag inte har helt fel) som var väldigt öppen och intim. Han är en fantastisk människa, och det har man kunnat se under hans tid på tv. Han är genom snäll och man vill inget annat än att gå upp och få en björnkram utav honom. Så just idag, om någon skulle fråga mig vem jag vill träffa om jag får välja vem som helst, då skulle jag välja Anders Bagge.

Vi skulle gå en promenad längs sjön vid hans hus, prata om ditt och datt för att sedan sjunga duett i hans studio. That would be something :) (Att hans sång ligger ljusår ifrån min är en annan femma, det här är min fantasi just nu ^^)


 
(Idolerna 2009 feat. Anders Bagge - Your the inspiration)

Kommentarer
Postat av: Moster Margareta

Hej du!

Du kan ju alltid skryta med att din kusin Karolinas pappa varit klasskamrat med Roger Pontare;-) Kram

2009-11-11 @ 20:34:29
Postat av: Skrika

Neheee?!?!?!?!?!?!?!?! :O



Det skulle vi utnyttjat tidigare :P

2009-11-12 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0