Det där med att äta...

Ja, jag är ju inte så jätteduktig på det just nu. Efter helgens trip till Göteborg och Trollhättan insåg jag att jag gått ned i vikt, något jag inte förstår alls. För det första så ser jag det inte, men andra hävdar att de har superögon och ser någon form av skillnad. Sedan förstår jag inte hur det gått till heller. Jag har levt på mackor, naturgodis, chips och lagad mat ibland under den senaste månaden. Dessutom har jag knappt rört på mig. Så nej, jag förstår inte hur det gått till.

Jag kan väl dock se att jag äter lite för sällan, för lite då jag äter och jag äter fel. Men nu har jag ju börjat äta vitamintabletter så jag hoppas på att få bukt på min trötthet, för trött har jag varit! Oj oj oj, trött som en åsna är jag ofta fastän jag sover, och inte ens sover för mycket. Sen finns det väl lite stress också som hjälper till med både det ena och andra.

Jaja, det som inte dödar det härdar och jag ska försöka ta mig ut och handla mat. Var meningen att det skulle ske igår men blev inte så, så ska vara duktig och göra det nu. Vi ser väl vad det blir.. mer pulvermos lär inhandlas i alla fall så att jag kan äta det till mina fiskpinnar ;)

Peace

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad gör du när du inte begriper vad föreläsaren säger, typ 45 minuter?

Kram

2009-10-11 @ 12:39:48
Postat av: Skrika

Jag sover :D

2009-10-12 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0