Oproportionell

Jag satt och kikade på några av bilderna från när jag och Shomi var i USA, närmare bestämt de från Madame Tussaud's. Jag fastnade framför nedanstående bild och kunde inte slita blicken från min vad. Den ser ju ärligt talat ut att tillhöra en anorektiker. Det är ju sjukt. Alltså, jag brukar alltid skämta om mina vader, visa upp dem och framhålla hur otroligt smala de är, speciellt i förhållande till min kropp, men på den här bilden ser det ju riktigt sjukt ut.

Jaja, det är väl bara att inse att min kropp saknar proportioner :P Varför samlar man inte fett på vaderna? :S


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åh, du får ju visa fler bilder från USA! Dina vader är vackra de också men jag hade ju förväntat mig att åtminstone få se några skyskrapor ;)

2009-09-14 @ 16:50:11
URL: http://hyunmee.se
Postat av: mormor

Madam Tussuad´s, finns inte det i London? Där var jag en gång. Finns ett i USA också????

Vaderna ja, var bara lugn du, du kommer nog att lägga på dig där också,annars kan du få lite av mej.

Kram

2009-09-16 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0