Examensläsning

Nu börjar det. Nu ska jag bli seriös och nu ska jag ta igen allt jag inte orkat bry mig så mycket om under terminen. Det som är ganska trevligt är att sen jag slutade läsa till föreläsningar och klassundervisning verkar det som om jag lär mig mer. Ingen aning om vad det kan bero på, men att lyssna och koncentrera sig kommer man faktiskt himla långt med - eller i alla fall jag.

Så nu blir vi seriösa. Ok, lördagen ska väl vigas åt massa osunt beteende men annars så ska vi bli seriösa. En månad ska vi läsa duktigt. Ska nog gå det här :) Alla sitter i samma skit. Jag ska väl göra ett apperance i Trollhättan om ett par veckor eller mindre, men annars blir det enbart läsning.

Det ska nog gå.

Man ska bara bestå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0