Away again

Köpenhamnsresa över natten är nu avklarad. Det var jätteskönt att komma tillbaka till Köpenhamn, fastän att jag åkte därifrån för inte alls så länge sen. Torsdagskvällen ägnades åt mys i Örestad hos vänner och sedan vart det att gå upp tidigt på fredagen. Vi var 10 personer som åkte tillsammans ut till Jyderup där begravningen hölls. Den var jättefin och det var jätteskönt att ha åkt dit för att få ett fint avslut. Det blev liksom lite mer verkligt, även om det fortfarande inte riktigt har gått upp för mig.

Idag fyller jag tydligen år - Tack för alla fina sms och hälsningar. När jag vaknade imorse och såg att jag hade 5 meddelanden på mobilen undrade jag vem det var som flippat över och skickat så många sms - just det ja, födelsedag var det ja. Dagen har spenderats i lugn och ro med syster, förberedandes för imorgon. Den briljanta idén att fira 150års-kalas med mormor och mamma på mormors födelsedag har också spikats vilket känns som en vinnare.

Imorgon åker jag och syster i alla fall ner mot småland och öland, så ska man ha tag i mig får man hoppas på att jag har täckning på mobilen ^^ Hem kommer vi igen på fredag, och min plan är att lulla runt i Trollhättan på lördag till fallens dagar. Vet dock inte hur bra det blir - det vanliga gänget har antingen fått barn eller är på någon annan konstig plats.. Vi får se helt enkelt ^^

Tills dess

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0