Trolhättan

Nu är jag hemma från Öland igen och har tagit mig upp till Trollhättan. En sammanfattning av Ölandsresan kommer nog framöver, men då när jag har tillgång till bilderna som blev tagna.

Nu är jag i vart fall i Trollhättan och det är Fallens dagar. Så otroligt nostalgiskt. Jag gjorde ett apperance redan igår vilket resulterade i möten med massa gammalt folk - för det mesta trevligt.

Det är så roligt att gå igenom stan under Fallens och titta på alla små barn som ränner ute. En gång i tiden tyckte jag också att det var det roligaste som fanns. Det gör jag inte längre :D Men det är fortfarande trevligt, oftast. Ska bli mycket intressant ikväll att se vad som händer - och hur man kommer hem :D Alltid lika spännande.

Nu hoppas jag bara på att det slutar regna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0