Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll

                 ~*~
Den vackraste stunden i livet
Var den när du kom
Dina ögon kan krossa min värld
som stenar mot glas
Jag vill ha dig här på riktigt inatt
Och suga liv ur din halspulsåder
Man glömmer att man trivs med livet ibland
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Kom inte för nära, du vet hur det blir
Jag skulle gjort så annorlunda
Om jag gick i andra skor
Jag vill gå hem med dig
Innan efter tänksamheten har raserat hela natten
När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
Kom ihåg mig då
Jag vill ha en sista chans
Så jag säger det rakt ut
Jag vill ha dig nu
Som jag hade dig förut
Den enda som verkligen älskar mej är du
                  ~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0